dinsdag, november 14, 2006

Uitnodiging collega

Wel vaker word ik door een collega uitgenodigd om samen na het werk een borrel te gaan halen. De vorige keer, tevens de eerste en laatste keer heb ik betaald. Immers, de ongeschreven regel is: degene met het hoogste salaris betaalt.
Ik deed niet moeilijk, drong aan op nog een drankje en ik betaalde.

Nu kwam weer de vraag om nog eens samen wat te gaan drinken of uit eten te gaan. Mijn wedervraag: " Heb je zin om bij mij te komen eten" werd met een brede lach ontvangen. Veel gezelliger dan in een restaurant zei ik.

Prima voor mijn portemonne dacht ik...

3 opmerkingen:

  1. Uh....JIJ wordt uitgenodigd en JIJ gaat betalen??

    Omdat je het hoogste salaris hebt?

    Weet hij dat ook. Of laat je hem dat op die manier subtiel weten. Daar houden de meeste mensen (vooral mannen) niet zo van.

    Maar wel leuk dat hij komt eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi

    Ik zag je vraag op mijn site, het ligt eraan voor welk bedrijf je de opdrachten doet, ik werk voor 2 verschillende.Bij Multi-Value duurt t 4 weken ongeveer, bij Shopcontrol wanneer je zelf wilt.

    Groetjes,Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Citroen, Het is een leuke vrouwelijke collega. We praten veel, ze is lekker extrovert.

    @Melanie, ik ben bij Multi Value, ik moet dus nog 4 weken wachten. Jammer, want het gekochte goed van 40 euro heb ik moeten voorschieten.

    BeantwoordenVerwijderen