zondag, november 12, 2006

Vakantie

Met de kerst wil ik niet thuis zijn. Ik vind het zo'n gedoe, kerstboom, huis omtoveren tot kerstfeest. Mensen uitnodigen, uitgebreid koken. Het is niet alleen twee dagen opzitten en pootjes geven, maar ook de dagen ervoor is het flink doorwerken voor alle festiviteiten.
Het hele jaar werk ik hard. Graag met de kerst vrij en het liefst ook een zonnetje.

In juli had ik een superreis geboekt. Voor de helft van de prijs waarvoor de reis later geboekt kon worden naar een duur 5*hotel waar ik wel naar kijk, maar niet gedacht had daar ooit te verblijven. Ik blij.

Gisteren kwam er een kink in de kabel, de terugreisdatum is een dag later dan ik gedacht had. Op die datum heb ik een afspraak waarbij ik "the love of my life" weer tegenkom.

Dit weekend denk ik over mijn mogelijkheden, thuis blijven en niet op vakantie, korter op vakantie, of de afspraak waar ik al tijden naar uit zie, laten lopen?

Update: Vakantie is gewijzigd in 1 week. Eindelijk tijd voor de dingen die blijven liggen.

3 opmerkingen:

  1. Is the love of your life het echt waard om jouw vakantie voor te wijzigen of te annuleren? Hoop je dat hij inziet dat jij ook the love of hís life bent of is er een reële kans dat dit een incidentele ontmoeting gaat worden, waarna jij misschien wel verdrietig en gefrustreerd achterblijft?

    Sterkte met je beslissing!

    Ostara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ik me meteen afvroeg of de Love of your life zijn plannen ook voor jou wil wijzigen?

    En waardeert hij wel dat jij zelfs overweegt om een al geplande (geboekte??) vakantie te wijzigen of zelfs te annuleren?

    Als deze man werkelijk de Love of your Life is dan hangt dat toch niet van slechts 1 ontmoeting af.

    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen