vrijdag, november 03, 2006

Verkopen op Marktplaats

Marktplaats
Verkopen op Marktplaats is niet eenvoudig. Er zijn zoveel mogelijkheden om leuke dingen voor spotprijzen te kopen, dat alleen wanneer je artikel opvalt heb je de meeste kansen.



Gelukkig had ik deze week de mogelijkheid om dit artikel te verkopen. Bij de premiere kregen we er twee. Ik heb ze ingenomen en allebei verkocht. Veel heeft het niet opgeleverd, slechts 7,50 inclusief de kosten voor verzending.


Blij zijn
Het vrekkenechtpaar Hanneke van Veen en Rob van Eeden schreef het al in het boek " Je geld of je leven". Wanneer je dankt voor de dingen die je hebt gekregen, gaat het vaak beter. Snappen deden ze het niet, maar ze schreven dat het werkt.

Nu ben ik een enorm optmistisch en dankbaar mens, en toch zie ik het geld slechts in kleine beetjes binnenkomen.

2 opmerkingen:

  1. Kan je het ook niet zo stellen: In plaats van een van de bloggers te zijn die over grote schulden schrijft, kan jij schrijven over een aandelenrekening, geld wat binnenkomt uit kamerverhuur, verkoop van spullen via internet, goedkoop eten via je moestuin.

    Als je het zo bekijkt, dan heb je heel veel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep, ik heb veel onderwerpen.

    De workshop schrijven leerde me dat ik zelfs een A4-tje moest kunnen schrijven over een potje jam.

    Ik ben tot op heden verbaasd dat ik nog steeds schrijf.

    BeantwoordenVerwijderen