zaterdag, november 04, 2006

Week van de verslaving

Deze week hebben we de eerste stappen gezet die hopelijk zullen leiden tot een oplossing voor de huidige ellendige situatie van de verslaafde zoon van mijn broer.

Afgelopen week heeft mijn broer ingezien dat zijn zoon verslaafd is. Dat de medicijnen die hij zoveel nodig heeft en die niet in de ziektekostenverzekering zitten, horen bij zijn verslaving. Mijn broer ziet nu ook in, dat wanneer zijn zoon er zo beroerd uit ziet, dit een gevolg is van afkickverschijnselen en behoefte aan drugs.
Hij herinnert zich hoe moeilijk het was om te stoppen met roken.

Volgende week is het de " week van de verslaving" . Wij gaan naar een lezing voor familieleden die a.s. woensdag wordt gehouden.

Mijn broer gaat de lange weg in, werken aan een een oplossing van de verslaving.

Het is mij nog niet helemaal duidelijk aan welk middel hij verslaafd is. Ik hoop op Stichting de Hoop

Er is slechts 1 broer en 1 zus op de hoogte van de acties omdat ik ze dat heb verteld. In een hecht gezin met 12 kinderen is dit weinig.
Ik probeer er zoveel mogelijk voor hem te zijn.

1 opmerking: