donderdag, november 16, 2006

Yep, ik heb het boek

Gisteren, als een van de gelukkigen die in het Cafe " Eigen Schuld" in Utrecht aanwezig was bij de aflosparty van Maarten. Het was er gezellig druk.

Het boek "Jong en Schuldig" heb ik gekocht en Maarten gaf een persoonlijk woord mee.
Enkele van mijn medebloggers ontmoet, en zo weet ik nu wie de gezichten achter sommige weblogs zijn.

Door de openbaar vervoer staking, de borden van de parkeergarages waar steevast het woord "vol" stond heb ik, zodra ik een parkeervak zag op 1 km afstand geparkeerd. Te weinig muntgeld voor de meter. Met slechts 2 uur te parkeren was het spannend.

Wat heerlijk is het parkeren in andere steden met de mobiele telefoon. Het kost slechts 10 euro abonnementsgeld per jaar. Je betaalt niet te veel, niet te weinig en je riskeert geen bon. Jammer dat Utrecht daar nog niet aan meedoet.

1 opmerking: