donderdag, december 14, 2006

Bruiloft

De bruid en bruidegom hebben genoten van hun dag. Er is geen verkeerd woord gesproken en ik hoop dat ze het naar hun zin hebben gehad.

Wat is er anders dan anders gegaan op deze dag?

-Het boeket van de kunstbloemen zag er prachtig uit. De lage prijs is hier niet vanaf te zien.

- Ik heb de foto's genomen. Voor het huwelijk heb ik de familie samen, de Marokkaanse familie apart en de Nederlandse familie apart op de foto gezet.
Een vrouw met zwarte kleding en zwarte hoofddoek, behorende bij de Marokkaanse familie, moest ik zowat slepen naar de plek waar haar club stond. Ook later kreeg ik vrijwel niet de kans haar op de foto te zetten.

-Bij het vieren in het ouderlijk huis van haar ouders, ging de Marokkaanse familie naar de achtertuin en kreeg daar thee te drinken. Binnen stonden wij in een kring en heven het glas met bubbels op het jonge stel.
Niet de moeder of de vader toostte met woorden, maar de jongste zus.

-Een foto-shoot heb ik achter het huis gemaakt. Het stel is onder andere hierbij op de boot va de ouders gestapt. Leuke foto's

-Later kwam de Marokkaanse familie wel binnen, maar niet voor lange tijd. Ze waren zo vertrokken. De bruidegom ging met hun mee.

-Omstreeks het middaguur ben ook ik vertrokken, na alle foto's op de laptop achter gelaten te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen