zondag, december 31, 2006

Een rijk leven in 2007

Ik wens iedereen een geweldige nieuwjaarswisseling en een rijk en gezond, maar vooral tevreden leven.

Innerlijke rust, liefde, vriendschap, familie vormen de basis van ons bestaan.

Daarna komt rijkdom en gezondheid. Ik weet niet wat belangrijker is.



Vanavond vier ik in een kleine kring vrienden, van ongeveer 10 personen oud en nieuw. Niet zo spectaculair als een paar jaar terug. Destijds ging ik in het lang en de mannen in rok het niet nieuwe jaar in. " Old Lang Sang" zongen we en daarna heven we een goed glas champagne. We dansten het nieuwe jaar in, gevolgd door het ulieme happy samen zijn.

Dit jaar praten, spellen, oliebollen en gezellig rustig samen zijn. Ik heb geen vuurwerk gekocht. Soms koop ik een aantal vuurpijlen die ik de volgende dag opsteek. Ik heb er dit jaar geen behoefte aan, helaas.

8 opmerkingen:

  1. Ook voor jou en je naasten de beste wensen voor 2007!

    En de jaarwisseling vieren kan ook heel goed met weinig mensen. Maak er een gezellige avond van en geniet van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gezond en voorspoedig 2007!

    Groetjes Avelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne jaarwisseling gewenst, en voor 2007, het allerbeste.

    Groet. Marie B.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je voor 2007 alles wat je maar wil en inderdaad, geld is niet het belangrijkste (maar wel fijn om volgend jaar weer wat van te hebben, niet?)...

    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wens je een gezond en een gelukkig 2007 toe
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Allemaal hartelijk dank voor de berichtjes. Ik weet hoe moeilijk het is om op blogspot iets achter te laten. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een gelukkig, gezond, gezellig en voorspoedig 2007 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als het beste wat je in 2006 is overkomen nou eens het slechtste van 2007 wordt.. dan zal het een geweldig jaar worden...

    Groetjes
    Mel

    BeantwoordenVerwijderen