maandag, december 11, 2006

Het cadeau is klaar.

Huwelijkscadeau
Voor de trouwerij van mijn nichtje a.s. woensdag heb ik mijn cadeau klaar.
Alhoewel er geen cadeau gevraagd is, dacht ik dat geld welkom zou zijn.
Nog eens nadenkend, hoeveel, heb ik besloten om 15 euro te doneren. Dat is niet veel, maar toch leuk.

Afgelopen week, na Sinterklaas zag ik bij de Aldi zakjes Euromunten van chocolade.

De inhoud van deze munten heb ik in een leuke cellofaan gedaan, samen met een aantal euromunten.
Ik heb overwogen om de munten in chocolade te verpakken, maar dat is toch een gedoe voor de ontvanger.

Bruidsboeket
Deze nicht verwacht geen bruidsboeket van haar toekomstige echtgenoot. Ze is gaan shoppen met haar zus. Een bruidsboeket kost ongeveer 300 euro, dat vond ze te duur.

Ze heeft kunstbloemen gekocht, linten bij de Hema en dit kunstig geschikt. De kosten zijn nu 12,50. Of het leuk geworden is, zie ik a.s. woensdag.
Een jurk heeft ze gekocht bij een winkel waar ze dagelijks langs komt op weg naar haar werk. Deze was in de aanbieding voor 20% van de oorspronkelijke prijs. De jurk pastte meteen. Ze had in minder dan een half uur haar trouwjurk. Ik ben benieuwd wat haar toekomstige man aantrekt.

Foto's
Mijn zus heeft me gevraagd om de foto's te maken, wat ik zal doen.

1 opmerking:

  1. Lief dat je toch gaat.

    Ik hoop dat je nichtje begrijpt dat niet haar huwelijksdag de belangrijkste dag is, maar haar hele huwelijksleven.

    BeantwoordenVerwijderen