woensdag, december 27, 2006

Hoe het was...


Wat was het lekker weer in Turkije. Alle dagen zon en temperaturen tussen de 18 en 20 graden.

Hier in Nederland is het waterkoud. Brr..... Jammer.

Genoten tijdens de korte vakantie. Leuke gesprekken gehad en fijne dingen gedaan.
Terwijl kerst naderde stroomde het hotel voller. Het eten was perfect.

Tijdens de vakantie heb ik last gehad van griep. Een windvlaag deed mij bijna de das om. Een dag heb ik vrijwel de hele dag horizontaal doorgebracht. Nu ken ik manieren en manieren om de dag horizontaal door te brengen. Dit was niet de manier waar ik de voorkeur aan geef. Maar kennelijk had ik te weinig weerstand. Na een paar dagen heb ik een paar tabletten Paracetamol gekregen. Dat maakt een wereld van verschil. Ik ben geen aspirine of paracetamol gebruiker. Ik vertrouw in het herstellend vermogen van het lichaam.

2 opmerkingen:

  1. Welkom thuis hier alle maal de griep met deze dagen was het niet leuk Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Samantha, Jammer voor jullie, maar het is goed te lezen dat ik niet de enige ben met ziekte. Bedankt. OpnieuwBegonnen.

    BeantwoordenVerwijderen