zondag, december 03, 2006

Interview-NSS



Al heel lang doe ik mee met interviews van Interview-NSS, eigenlijk deed ik er niet zoveel meer mee, ik had het idee dat ik er niet veel wijzer van zou worden en nooit in de wacht zou slepen.

Toch maar eens gekeken naar mijn puntensaldo en gekeken welke kado's ik daar voor kon kopen, zonder bijbetalen.
Ik heb een sinaasappelpers gekocht voor dit puntensaldo en gisteren werd deze bezorgd. Ik heb geen idee wat dit in de winkel kost, maar wanneer je een goede relatie met Marktplaats hebt kun je deze al nieuw in doos voor 10 euro kopen.

Gisteravond was ik op bezoek bij iemand die deze pers bij Blokker heeft gekocht. Helaas heeft hij daar al twee keer pech mee. Het eerste exemplaar spoot het sap niet in de kroes maar omhoog. Nadat hij deze heeft terug gegeven, kreeg hij een nieuwe die hetzelfde gebrek heeft.
Ik ben benieuwd, ik vind hem mooi staan en plezierig in het gebruik. Bovendien verslindt deze geen energie, dat is dubbel zo prettig.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen