vrijdag, december 29, 2006

Kleding



Op vakantie heb ik een zacht leren jasje gekocht. Modern vlot.


Een vriendin van me had enige tijd terug een super leren jasje aan. Ik vond het ding geweldig.

Eenmaal op vakantie ook naar een leershop geweest. In de eerste zaak al zag ik hem en dacht super.
Alleen afdingen is niet iets waar ik geweldig goed in ben. Enkele dagen later ben ik met iemand terug gegaan naar deze zaak voor het betere afdingen. Deze persoon heeft zelf een kledingzaak gehad en is vanzelf beter in het afpingelen.

De prijs is alleszins redelijk, al is het geen kringloopprijs. Vandaag ben ik met dit jasje een bijpassende pantalon gaan kopen.... Ondanks de uitverkoop kostte deze pantalon 90 euro terwijl dit jasje me heeft 150 euro gekost.
Nu ik deze prijzen neerzet, realiseer ik me een ding. Ik houd van mooie spullen.


Bij het jasje kocht ik voor 5 euro een stuk leer die ik wilde gebruiken om de klapkrat van de scooter te verfraaien. Bij thuiskomst viel me de kwaliteit van het stuk leer op. Veel te mooi voor die klapkrat.

2 opmerkingen:

  1. Mooi jasje! Ook al kostte het je misschien 150 euro, het is wel de bedoeling dat je met zo'n jas lang doet, dus dat geld haal je er wel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Dank je wel Willeke.
    Opnieuw Beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen