maandag, december 04, 2006

Testament

Vandaag hoorde ik van de executeur-testamentair hoeveel geld de twee mensen hebben gekregen die goed zijn in het schrijven van bedelbrieven en ver weg wonen.

Nu begreep ik waarom dat familielid overgekomen is naar Nederland. Niet omdat haar moeder zo ziek is, nee omdat zij 1 miljoen euro krijgt. Helaas krijgt minister Zalm er zo'n 60% van, maar toch.

Een ander familielid is ook in de prijzen gevallen en deze krijgt ook 1 miljoen euro. Dit familielid is niet overgekomen.

De executeur-testamentair vroeg of ik ook nog in een of ander testament voorkwam. Nee, niemand. Dan had ik ook maar zielige verhalen moeten vertellen. Nou nee, dank je wel. Als iemand iets wil doen, het zij zo. Ik ga niet slijmen. Nu niet, nooit niet.
Het is mijn eigen domme schuld dat ik veel geld ben verloren. Single Nederlanders zijn gewoon iets minder rijk, dan twee-verdieners. Maar ik ga niet zielig doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen