dinsdag, januari 02, 2007

Bank



Geen verhaal over de Postbank of andere Geldbank, maar over de zitbank in mijn huis.


De stoffen twee- en driezitsbank staan al meer dan 16 jaar in huis. Vooral de tweezitsbank die voor het raam op het zuiden, heeft te lijden gehad van Moppie, mijn overleden kat en de zon.

Al eerder heb ik kleden over deze banken gehad. Eerdere kleden hielpen tegen de nagels van Moppie. Onlangs heb ik een zwarte hoes bij de Ikea gekocht, maar dat vond ik ook niks.
Daarna heb ik een blauw ribcord kleed gekocht. Dat is het ook niet helemaal.

Vandaag heb ik flink wat winkels bezocht in het consuminderige segment.
Ik ben bij de kringloopwinkel "Het Goed", Ikea, Kwantum en Leen Bakker geweest.
Bij Leen zag ik een aardige bank, maar ik dacht, hoe zit het met mijn budget? Is de kwaliteit wel goed? Past deze kleur wel bij mijn intereur?

Ik ben terug gegaan naar huis. Thuis gekomen zag ik de rommel van de hoeveelheid papier en dacht, die ga ik eerst opruimen.
Papier opruimen bij mij betekent weer verdelen in diverse hopen. Een stapeltje, moet ik nog nakijken. Een stapeltje, dat kan nog wel eens handig zijn voor naslag.
Ondanks alles is het flink opgeruimd...

Bestaat er een fly-lady voor papieren troep?

1 opmerking:

  1. Nog de beste wensen!!

    En ja...ook papieren troep pakt Flylady aan.

    Heeft mij geholpen om enorm veel weg te gooien. Papieren, documenten die niet echt meer ingekeken zouden gaan worden en ook geen bewaarplicht kenden.

    Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen