vrijdag, januari 19, 2007

De reorganisatie is nog niet voorbij

Gisteren bleek tijdens gesprekken dat ik echt een stap terug ga doen.

Ik ben er nog steeds niet uit. Het aangeboden werk vind ik vreselijk. Het aangeboden werk lijkt op een déjà vu. Toen ik begin 20 was en begon te werken in de financiele wereld, deed ik dit werk ook. Dat vertelde ik en daarna werd mij verzekerd, dat het werk veranderd was. Niet zo eenvoudig als vroeger. Ja, ja, ik geloof dat. Ik zie toch welke mensen daar werken.

De werkplek is nog erger.
Nu heb ik een kamer, die ik 1 dag per week deel met iemand anders. Het uitzicht is riant. Een toplokatie.
De werkplek die ik krijg, is midden op een grote kamer. Er lopen mensen achter mijn rug langs. De zon, (schijnt die nog) staat meestal pal op de ramen, waardoor de luxaflex naar beneden gaat.

Minimaal 15% van de mensen gaan er uit. Mijn baas moet solliciteren en krijgt daarbij hulp van een coach.

De reorganisatie is nog niet voorbij. Wanneer het voorbij is zal ik hier mijn ergernissen uit de doeken doen.

3 opmerkingen:

  1. Vind JIJ het nog wel leuk op je werk?

    Ik weet uit ervaring dat reorganisaties je zeker niet in de koude kleren gaan zitten, maar ook dat ze bij de huidige "werk"cultuur horen. Dus een kwestie van leren accepteren en leren ermee omgaan.

    Moeilijk voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Citroen, Ik haat het. Natuurlijk denk ik wel eens, zal ik gaan solliciteren? Maar ik zit in mijn comfortabele leventje. Ik doe vrij veel naast mijn werk.

    In slaap er slecht van, vandaar dat ik vannacht achter de pc zat in plaats van in bed lag.

    Gisteravond om half 11 thuis, direct naar bed, maar om twee uur klaar wakker. Nog even geslapen en vanmorgen om kwart voor 8 weer achter mijn bureau.
    Vanavond weer een afspraak, afnemen van een interview. Ik ben kapot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte! het is echt heel erg moeilijk, weet ook ik uit ervaring...

    BeantwoordenVerwijderen