maandag, januari 01, 2007

Did they pay off their mortgage?


Deze serie start op 11 januari op BBC2 op Engelse tijd om 19:30 schreef René Carayol me, na de tip van Bloem dat binnenkort deze serie weer gaat beginnen.

Op de website van René Carayol staat een item van een succesvol echtpaar, dat vorig jaar in de uitzending was.

Alhoewel ik nu behoorlijk meer betaal voor digitale televisie ontvang ik de BBC niet meer. Ik heb René Carayol een e-mail geschreven en gevraagd of mogelijk de komende uitzendingen ook via internet te zien zijn.
Hij bedankt mij voor mijn aardige opmerkingen en zodra hij meer weet, laat hij het me weten.

Ik heb mijn hoop op mijn provider Wanadoo gevestigd. Mogelijk dat zij volgend jaar met digitale tv beginnen. Een overstap naar Tele2 sluit ik vooralsnog uit. Het is een gedoe en ik ben heel erg blij met de webmail van Wanadoo en de simpele mogelijkheid om websites te up-loaden.
Mijn digitale leverancier Caiway, daar ben ik zacht gezegd niet blij mee. De prijzen zijn gigantisch omhoog gegaan. Ik moet 1 x per twee manden betalen, maar nu is al maanden achtereen een bedrag afgeschreven, op afgelopen maand na. Eerder zaten de kosten voor kabeltelevisie in het termijnbedrag van de energieleverancier. Eerder had ik mijn internetabonnement ook via Caiway. Ik ben nog iedere dag blij met mijn besluit over te stappen naar Wanadoo.

4 opmerkingen:

  1. Hi,
    Ik ga kijken of ik de serie voor je kan opnemen met mijn dvd-recorder. Mogelijk kan ik hem je dan via you send it toesturen.

    Het is veel te leuk om te missen!

    groeten, Cleo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Cleo, Dat zou geweldig zijn. Ik wil ook wel wat betalen voor die DVD. Kunnen we hem op You Tube er bij zetten?
    groet, Opnieuw Beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @opnieuw beginnen. Doen we. Ik houd je op de hoogte!

    groeten, Cleo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi helaas kan ik het ook niet zien heb ook digitale tv houden jullie mij op de hoogte. Groetjes bloem.

    En alvast veel kijkplezier.

    Groet, Bloem

    BeantwoordenVerwijderen