maandag, januari 08, 2007

Naar huis

Morgen gaat mijn broer terug naar huis. Sinds eind november is hij aan het logeren bij familieleden en een vakantiehuisje van een familielid.
Morgen gaat hij zijn zoon, die naast hem woont vertellen dat hij hem niet meer bij hem thuis wil zien.

Hij gaat thuis wonen. Zijn zoon mag in het huis naast hem wonen, maar hij wil hem niet meer bij hem thuis zien. Nooit meer. Wanneer hij zijn zoon tegenkomt, zal hij hem groeten, maar daar blijft het bij.

Ik ben benieuwd. Beter is het om de gerechtelijke procedure om hem uit zijn huis te zetten te gaan starten met ingang van februari. Mijn broer is nog steeds bereid om hem te helpen aan een ander huis. Mijn broer wil zijn rust en niet slechts een wandelende flappentap zijn.
Hij gaat dit nieuws met een andere broer vertellen. Hij weet en vreest nu al dat zijn zoon ontploft.

Mijn broer blijft nog in gesprek met het verslaafdencentrum " De Hoop" in Dordrecht.

Vanavond logeert mijn broer nog een nacht bij mij. Morgen is hij het die het nieuwe bankstel mijn huis in helpt.

1 opmerking:

  1. Ik wens je broer sterkte en vooral wijsheid.

    BeantwoordenVerwijderen