woensdag, januari 10, 2007

Testament


Al meerdere keren brengt mijn 18 jaar oudere broer het woord testament naar voren.

Een beetje kriegel word ik er van. Waarom zal ik me bemoeien mijn zijn komende dood.
Hij vraagt het altijd op de manier van, wat wil je van mijn erfenis. Ja, maar daar ga ik niet over, dat moet iemand zelf bepalen. Dat zou ik ook doen.
Ik denk er wel eens over, maar dat zijn korte gedachten. Immers ik heb kind nog kat.

Omdat ik altijd kort reageer, is er nu een zus, die me vertelt, dat ik maar blij moet zijn en dat ik nu moet gaan vertellen wat ik wil. Ik moet maar eens bij mij zelf gaan onderzoeken, waarom ik niet wil praten over een erfenis en testament.

Ik weet een ding zeker, die broer van mij gaat nog heel lang mee en wanneer hij dood gaat, ben ik zo stokoud, dat ik aan dat geld ook helemaal niks meer heb.

3 opmerkingen:

  1. hoi even weer een tip. Op de site van rene carayol zijn nu krantenartikelen te lezen over het programma wat morgen begint, pay off your mortage in two years.Hierin zie je lucy and dan op een foto in het tweede kranten artikel ( dan met lang krullend haar), staat wel cool haha. veel leesplezier en voor de bbc ontvangers veel kijkplezier morgenavond. groetjes Bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu ik kom uit een gezin van 4 kinderen ik ben nu heel alleen 3 over leden plotseling ik heb wel een testament en daar heb ik geen spijt van fam krijgen niets alles gaat naar de kanker bestrijding zo is het vast gelecht
    marian

    BeantwoordenVerwijderen