zaterdag, januari 27, 2007

Uitgaven januari


€ 110,68 eten
€ 39,53 zakgeld / cadeau
€ 53,22 onderhoud, waaronder een wc garnituur en metalen zeepdispensers + Postbank jaarlijks bijdrage € 10,95
€ 49,48 auto benzine en scooterbenzine (1 x autobenzine getankt van prive rekening in plaats van vaste lasten, in verband met buitsporige hoeveelheid gereden kilometers)
€ 90,00 sparen
€ 342,91 totaal gewone uitgaven

€ 281,68 op vakantie, inclusief leren jasje en parkeren Schiphol, in verband met het nieuwe NS rooster. Ik kon niet vertrouwen op de NS.
€ 48,53 verjaardag in kleiner verband.
€ 451,99 kleding + kapper (beetje buitensporig)
€ 539,00 bank
€ 1321,20 totaal bijzondere uitgaven


Bijverdiensten:
5,37 overig bijverdiensten
56,79 Shoppen,
5,00 overig bijverdiensten
5,00 overig bijverdiensten
12,50 overig bijverdiensten.
€ 84,16 totaal bijverdiensten naar spaarrekening.

Toelichting op de uitgaven:
De buitensporige hoeveelheid uitgaven zijn betaald uit de 13e maand. Sinds een jaar of 2 heb ook ik een 13e maand. Alhoewel het nog geen echte volledige extra betaling is, ben ik er best blij mee. Stel dat je je baan verliest of iets anders, dan is het voor mij althans, behoorlijk sappelen.

De uitbreiding van werktijd van 4 x 8 naar 4 x 9 uur is nog niet gehonoreerd. Mogelijk volgende maand. Men is begonnen met een nieuw salarissysteem, laat ik het er maar op houden dat het daar aan ligt.
De bijverdiensten gaan naar de spaarrekening. Met ingang van dit jaar maak ook ik een kolom voor spaarsaldo. De beginstand per 1-1 2007 zet ik op nul = € 0,00, om duidelijk te maken, hoeveel ik in 2007 heb gespaard.

4 opmerkingen:

  1. Leuk een spaarmeter! Heb je een specifiek doel waar je voor spaart?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Cleo, in de spaarmeter zit ook de afschrijving voor scooter 67, auto 100 en dan de eeuwige 90 euro per maand voor uitgespaarde kosten werkster

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Opnieuw Begonnen,

    Ik heb me via jouw link aangemeld bij Jiggy. Ik hou wel van sites die uitbetalen.

    Bieke

    BeantwoordenVerwijderen