maandag, februari 26, 2007

Goedenavond mevrouw,

Klopt het dat u mevrouw Opnieuw Begrinzen bent?

Bijna goed, op een paar letters na. Oh, ja, nu zie ik het. Ik bel u namens de Energiemaatschappij en ik kan u heel voordelig energie leveren. U kunt zelfs de energieprijs voor 3 jaar vast laten zetten. Uw netbeheerder blijft hetzelfde.

Mag ik u vragen waar u nu uw energie van betrekt? Mogen wij u wat informatie toesturen? U mag ook kijken op onze site.

Ja, natuurlijk mag dat, maar u bent van Energiemaatschappij? Terwijl wij zo in gesprek zijn, heb ik even op de site van Tros Radar gekeken om te zien of er veel klachten over uw bedrijf zijn, wanneer dat niet zo is, dan mag u mij een aanbod doen.

Ik wens u nog een goedenavond, mevrouw. Ik u ook.

Uhhh, de informatie wordt, denk ik, niet meer toegestuurd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten