vrijdag, februari 02, 2007

Pech

Het gesprek is achter de rug en ik ga een stap achteruit.

De mannelijke collega wordt administratief controller. Ik niet. Hij krijgt van mij binnenkort de rotklussen overgedragen.

Terecht vindt de volgende afdeling dat wanneer mijn salariskosten op hun afdeling drukken, werk voor andere afdelingen ook maar daar opgelost dienen te worden.

Tijdens het gesprek werd benadrukt dat het werk echt meer kwaliteit behelst en dat ik beslist ingezet wordt voor analyses. Ja, ja.....

Aanvulling: In salaris ga ik er niet op achteruit, alleen wat betreft werk. De doelstelling is 15% personeel er uit. Ik mag blijven, maar dan ergens anders.

3 opmerkingen:

  1. ja ja.... en dus??

    Opnieuw, er zijn, als ik het zo inschat, meer kansen bij bedrijven die jou wel waarderen. Vooral nu de economie aantrekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik zou zo zeggen, niet de rotklussen binnenkort maar direct aan de beoogde controller overhandigen.
    Verder ben ik het met citroenvlinder eens, kijk maar eens goed rond... Je wordt wel wat gemakkelijk afgedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geloof steeds in een goed gesternte en je engelbewaarder. Wie weet of over enkele maanden die mannelijke controller niet langer voldoening geeft ?

    Groet. Marie B.

    BeantwoordenVerwijderen