dinsdag, februari 06, 2007

Second Life

Second life lijkt me een leuk spel. Lijkt, want ik heb het nog niet gespeeld.

Wat houdt me tegen? Eigenlijk het zotte idee, dat wanneer ik daarmee begin, het verslavend werkt. Ik zou er uren aan besteden. Zoveel tijd heb ik niet, alhoewel, bloggen kost ook tijd.

Ik zou het een keer kunnen proberen en ook $ 10,00 investeren, net zoals de Chinese Anshe Chung deed. Ze kocht er virtuele grond die ze verder ontwikkelde, verkocht of verhuurde. Ze werd er goed in, ze werd uiteindelijk een miljonair en niet alleen in Linden dollars.
Ze is verhuisd van China naar Duitsland en heeft nu 21 werknemers in dienst die niets anders doen dan handelen in het spel Second life. Ze verwacht dit jaar ongeveer 2,5 miljoen US$ te verdienen voor belastingen en kosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen