zondag, februari 11, 2007

Valentijnsdag



Een goed consuminderaar leest en herleest de " The Tifhtwad Gazette" van tijd tot tijd:





Enkele tips:
  • Pluk een boeket van wilgen of ander winter spul en bindt het vast met een rood lint.
  • Huur een romantische film, bijvoorbeeld die film die herinneringen geeft aan de eerste keren dat jullie samen uitgingen.
  • Een keer maakte Jim, (een man met minder dan gemiddelde artistieke bekwaamheden), maakte een kaart voor me. Hij duwde een hart uit een andere kortonnen kaart. Het resultaat was een reliëf. Het idee is bijzonder geschikt voor schoolkinderen.
  • Bak een hartvormig koekje (zandkoekje). Een hartvorm kun je maken van een tonijnblikje, volgens de Gazette.
  • Bak een taart met aardbeien- of kersenvulling. Maak voor een hartvorm in het midden.
  • Een zwangere vrouw maakte een simpele kaart met een betekenigsvol of grappig gedicht:
    Rozen zijn rood,
    Violen zijn blauw
    Binenin mij slaan
    Twee harten voor jou.
  • Maak een hartvormige pizza, met bovenop vooral rode dingen, zoals salamiworst, rode paprika's.
  • Geef je vriend/ vriendin een massage cadeaubon.
  • Maak een hartvormige cake .
  • Verras je partner, wanneer hij thuis omt met een booby-trap, een plastic bak gevuld met kleine papieren hartjes, die bij het openen van de deur naar beneden vallen.

3 opmerkingen:

  1. In de schooltas van mijn oudste zoon, zat vandaag een envelop: 'voor mijn lieve mama' stond er op. Het is voor valentijn en ik mag het natuurlijk nog niet openmaken, maar ik ben wel benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. snuffel in de tas is echt niet leuk willeke moet geheim blijven

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Willeke, wat aardig van je zoon, om zo aan jou te denken.! Je hebt een geweldig gezin.

    BeantwoordenVerwijderen