donderdag, februari 08, 2007

Weer een dure uitgave

Er staat alweer een dure uitgave op me te wachten.
Vorig jaar heb ik toegezegd, dat wanneer zij met Hemelvaart naar de Wadden gingen, dan zou ik meegaan. Ik heb niet veel vakantiedagen per jaar. Zomaar een paar dagen er tussenuit buiten de vakantieperiodes is bijna niet te doen.

Nu is het zover. Of ik nu toch maar wat wilde uitzoeken. Zij willen het liefst in een hotel.
Ik ga het liefst zo voordelig mogelijk. Vakantiehuisje. Maar het voordeligste is een appartement. De kosten zijn ergens tussen de 250 - 435 euro. Onbekend nog hoe duur het is.
Omdat de wens voor een luxe ontbijt heel erg sterk is, heb ik aangeboden voor het ontbijt zorg te dragen.

De vraag kwam, nadat ik het tv programma " Did they paid their mortgage" had gezien. Niet het beste moment om mij om geld te vragen. Ik was op het toppunt van vrekkerigheid. Ik wil ook van mijn hypotheek af en wel direct!!!

Morgen zal ik water bij de wijn doen en bellen, dat een iets duurder huisje ook oke is. (grrr...)
Ook ben ik iets milder gestemd, omdat de aanstellingsbrief voor 4 uur extra per maand met terugwerkende kracht tot 1 januari in orde is. Ik hoop het extra geld er eind februari bij te hebben en ik ben heel erg benieuwd hoeveel ik er netto bij krijg.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen