woensdag, maart 21, 2007

Betaalrekening met 3% rente

De Postbank is nog steeds mijn bank voor betalen, sparen doe ik al lang niet meer bij hen. Rentepunten kunnen wat mij betreft de boom in.

Sparen doe ik al bij de DSB-bank, maar nu heb je bij de DSB-bank ook een betaalrekening met 3% rente. De DSB-bank brengt geen kosten in rekening voor het houden van de rekening en geen kosten voor de pinpas.
Alhoewel ik daar spaar, wist ik het niet, deze wijsheid las ik op de MSN-group Consuminderen.

Ik vrees dat de Postbank mij dit jaar voor het laatst als klant heeft.

Update: De DSB biedt aan om alle automatische incasso's gratis over te zetten, dat is een van de aanbiedingen waarmee geadverteerd wordt.
Bovendien kun je elk bedrijf een mailtje sturen met de vraag om te incasseren van een ander bankrekeningnummer.

Update 2: Het is nog maar sinds kort dat deze mogelijkheid bij DSB deze mogelijkheid biedt.

4 opmerkingen:

  1. Het is pas sinds kort dat ze bij DSB de betaalrekening geopend hebben. Zit er zelf ook hard over te denken om daar een betaalrekening te openen, kijk alleen een beetje op tegen alles omzetten van de ene naar de andere rekening.

    Ik hou je blog in de gaten en lees wel wat je besloten hebt.

    Groetjes
    Mel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De DSB biedt aan om alle automatische incasso's gratis over te zetten, dat is een van de aanbiedingen waarmee geadverteerd wordt. Ook wij hebben een DSB rekening aangevraagd en gaan over. Ik zie er niet tegenop, tegenwoordig kun je elk bedrijf een mailtje sturen met de vraag om te incasseren van een ander bankrekeningnummer.

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kijk wel even na bij google onder DSB Bank vooral de reacties!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb heerlijk gelezen. Over het lenen en hypotheken is men het eens. Slecht en niet doen.

    Over sparen en betalen lees ik weinig negatiefs.

    Ik ga eens kijken of ik het woord Comments kan veranderen in Reactie.

    BeantwoordenVerwijderen