donderdag, maart 15, 2007

Dressoir

De verkoop bij de keukenconcurrent voor een dressoir is het niet geworden. Het had me wel prima geleken, eindelijk eens design in huis, in plaats van dat grijze dressoir.
Al langere tijd loop ik veel winkels in voor een beukenrode dressoir. Het lukt niet. Ik dacht dat ik op Marktplaats iets gevonden had, maar nee, het bleek toch beukenblank te zijn.
Gisteravond vertelde ik over mijn avontuur, en mijn niet werkende schoonzus, met goed verdienende broer, vertelde dat het nu toch de hoogste tijd was om goed te gaan shoppen. Broerlief begreep dat de pecunia het probleem was en niet zozeer het shoppen.


Inmiddels ben ik nu twee jaar bezig, en nog steeds kijk ik tegen dit grijze ding aan. Op deze foto lijkt het gevaarte nog wel wat.
Vaak heb ik gedacht om het te verven, maar het is fineer en dat verf je niet zo gemakkelijk.

3 opmerkingen:

  1. met spuit bussen er op de die je graag wil hebben eerst met amoniak af doen en schoonwater na doen met azijn sucses

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kast is van fineer, niet gemakkelijk te verven. Toch denk ik er serieus over

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke felgekleurde potten zouden mooi staan op je kast bv die mooie felroze kleur van je site..

    BeantwoordenVerwijderen