maandag, maart 19, 2007

Mijn nieuwe baan

Bij hetzelfde bedrijf waar ik al langer werk heb ik door reorganisatie een andere baan gekregen. Met deze nieuwe baan ben ik vooralsnog niet blij. Een deel van mijn vorige baan heb ik gehouden.

Werkte ik voorheen op een aparte kamer met een fantastisch uitzicht, nu deel ik een kamer met meerdere collega's. Het werk is minder spannend, bovendien voel ik me hier een nummer.

Ik ben nu bezig om de arbeidsomstandigheden te verbeteren. Het kostte me wat inspanning, maar ik zie nu toch een lichtpuntje. Binnenkort ben ik halve dagen op de huidige kamer met meerdere collega's en heb ik voor de andere halve dagen een eigen kamer met riant uitzicht en zonder herrie van radio's en noem maar op.

Vooral omdat ik een deel van mijn vorige werk heb meegenomen, stoort de herrie mijn werkzaamheden. Sommige werkzaamheden waar ik voorheen 3 uur over deed, daar doe ik nu soms meer dan een uur langer over.

Bovendien heb ik op die nieuwe kamer geen last meer van verbaasde mensen die flabbergasted zijn, mij hier aan te treffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen