vrijdag, maart 16, 2007

Voordelig weg met de Pasen

Mijn broer wil altijd graag met de pasen naar de Utrechtse heuvelrug.

Ik zie het liefst de zon en de zee, maar ja, ik ben ook een krent. Nu mijn spaarsaldo op de blog sta, moet ik oppassen niet een nog grotere vrek te worden.

Twee avonden hebben we besteed aan het uitzoeken van huisjes in de buurt van de bestemming. Dat viel niet mee, de economie is rijzende, de meeste huisjes zijn verhuurd.

Na ongeveer 8 keer gehoord te hebben dat alles verhuurd was, gaven we de moed bijna op. De 9e keer was het wel raak. Een staande caravan met voldoende ruimte. De kosten zijn 310 euro en gedeeld door 2 is dat 155 euro.

En nu maar hopen dat het lekker weer is met de pasen.

1 opmerking:

  1. Ik zal zeker duimen voor mooi weer: voor jullie, voor alle andere vakantiegangers en voor onszelf, want wij gaan ook een paar dagen de hort op.

    BeantwoordenVerwijderen