woensdag, november 21, 2007

Nibudagenda


De gratis Nibudagenda heb ik vandaag ontvangen. Weken terug heb ik hem besteld na een tip op de MSN groep Consuminderen.

De Nibudagenda is zowel voor het maken van afspraken, maar vooral voor het bijhouden van de uitgaven, de autokosten, energiekosten, kleedgeld, zorguitgaven en de dagelijkse kosten. Tips voor de maandbegroting.

Twee bladzijden voor een week en in de linkerbovenhoek wat tips, zoals deze in week 36:
Huwelijk gestrand tijdens de vakantie? In de GeldWijzer Alimentatie van het Nibud staat precies uitgelegd wat de financiele gevolgen zijn van een (echt)scheiding. Beste de GeldWijzer Alimentatie via http://www.nibud.nl/

Deze tip voor week 15: Vergeliojk de premies voor verzekeringen op http://www.independer.nl/. Een zorgverzekering is verplicht; een inboedelverzekering en een aansprakelijkheidsverzekering zijn noodzakelijk.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb hem eindelijk binnen! Lekker handzaam formaatje. Eigenlijk dacht ik dat hij groter zou zijn, maar ik ben er best tevreden mee. Alleen bij sommige tips denk ik echt: hoe kom je erop?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Cleo, ik vind hem wel aardig voor thuis gebruik. Hij is groot! Toch een leuk cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen