dinsdag, november 27, 2007

Prive uitgaven november 2007

Het is achteraf bezien geen dure maand geworden. Ik had het wel verwacht, omdat ik naar de Schouwburg ben geweest en twee keer in een restaurant heb gegeten.

De maand is gestart met minder budget dan ik gewend ben, dat komt doordat ik in oktober meer heb uitgegeven dan gepland. Zelfs heb ik nu nog geld over.

Prive uitgaven 345 euro
65 Eten
125 Fun en cadeau's, zoals bloemen, uit eten, extra kaart lezersfeest, eten en koffie onderweg cursus en kosten voor drankjes elders onderweg.
13 Onderhoud, zoals extra overbodige plastic bibliotheekkaart, lidmaatschap Rotterdamse bibliotheek en twee dunschillers.
27 Kleding
25 De laatste benzine en tweetakt olie voor de Peugeot scooter
90 Sparen voor de keuken.

Bijverdiensten:
175 overig bijverdiensten

2 opmerkingen:

  1. Ik had deze maand ook meer uitgegeven dan ik bedoelde. Toch moeilijk soms om je aan dat budget te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Schuldenvrij, klopt helemaal.
    Sinds ik mijn spaarsaldo op dit weblog plaats, word ik extra gestimuleerd om zo weinig mogelijk uit te geven.

    BeantwoordenVerwijderen