donderdag, december 13, 2007

De eerste kilometers op de Kymco Agility Fat 12" scooter


Op 19 november heb ik de Kymco Agility Fat 12” besteld en gisteren haalde ik hem eindelijk op, na een bezoek aan het postkantoor waar het kentekenbewijs op mijn naam werd overgeschreven.

Tijdens de scooterloze periode reed ik met de auto naar het werk. Met het slechte weer van de afgelopen tijd was dat geen straf.

Rijdt de auto 1 op 14, de Kymco 1 op 50 volgens de fabrikant. Dat is pas consuminderen.
Alle kosten van de Peugeot Ludix Elegance heb ik bijgehouden en dat ga ik ook doen met deze Kymco Agility.

De nieuwe scooter is uitgerust met datatag en een alarm omdat ik regelmatig parkeer in hartje Rotterdam. Vandaag had ik al ruzie met dat alarm. Het opnieuw starten van de scooter nadat de geopende brug eindelijk dicht ging was een gedoe. Alarm uit, alarm aan, sleutel in het pikdonker in het startslot steken.

Zette ik de Peugeot scooter vaak even uit bij een minuten durend stoplicht om de fietsers achter me te ontzien, dat gaat nu niet meer lukken.
De scooter is ook uitgerust met de om weer leuke tochten te maken.

3 opmerkingen:

  1. Hebben scooters dat tegenwoordig ook, zo'n navigator? Wat een luxe zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier ermee !

    groet. Marie B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Positief, ja die zijn er. Luxe.
    @Marie B, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen