zaterdag, december 01, 2007

Een diepte-investering gedaan

Schoenen daar ben ik zelden goedkoop mee uit. Ik heb brede voeten en een lastige voorvoet. Mijn voeten zijn niet geschikt voor schoenen à la Maxima. :-((
Slechts bij een kleine selectie schoenenverkopers kan ik terecht.

Na veel bezoeken aan veel verschillende schoenenzaken heb ik geleerd, dat het merk Picardie goed voldoet. Anders zijn het echt alleen de platte sexloze wandelschoenen die mijn grootmoeder zo perfect stonden.

Het was weer tijd voor een nieuw paar en gisteren heb ik een paar aangeschaft. Ze lijken niet op bovenstaande schoen, de mijne hebben een aardig hakje...
Betere schoenen gaan jaren mee, iedere keer laat ik er weer een paar nieuwe hakken of zolen op zetten bij de echte schoenenmaker waar er steeds minder van zijn. Marieke Henselmans zweert bij dure schoenen, omdat ze op de lange duur voordeliger zijn.

Als mystery shopper bezocht ik de Van Haren schoenenzaken en Scapino zaken. Ik kon er niet goed slagen, op een keer na, toen de bedrijfsleidster van Van Haren mij een paar schoenen liet zien, waar ik goed op vooruit kon komen.
Misschien zou ik het toch nog een keer moeten proberen naar een zaak als van Haren gaan.

Kosten: € 149,90

6 opmerkingen:

  1. nu ik heb ook brede voeten maar heb een ander merk de naam is TWINK
    de schoenen zijn plantaardige geboide binnen voering en de schoenen zijn anatomish gevormd
    de voet krijg lekker de ruimte
    zij prachtige schoenen hoge laarsen lagelaarsen wandel -schoenen en schoenen met een hakje hoog of laag en de prijs zo als jij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook altijd moeite met juiste schoenen, en heb ook nog eens de nadeel dat ik een klein maatje heb (36) maar bij Van Haren slaag ik inderdaad de meeste keren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Schrijfster over Twink, is er een website over deze schoenen? Ik heb niets kunnen vinden.

    @Stresskipje,ik met mijn grote voeten kan me nauwelijks voorstellen dat kleine voeten lastig zijn. Ik dacht aan kinderschoenen, maar die vlieger gaat natuurlijk niet op, die staan veel te kinderlijk. Hmm. blijft lastig dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo hier je vraag
    www.thinkshoes.com
    graag gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ook dat bij schoenen goedkoop duurkoop is! Ik doe jaren moet goede, dure schoenen en ze zitten ook nog eens een stuk lekkerder!

    BeantwoordenVerwijderen