maandag, december 03, 2007

Met de auto naar het werk

Nu de nieuwe scooter nog steeds niet geleverd is, rijd ik met de auto naar het werk. Net nadat ik de vorige kapotte scooter liet staan vond ik het niet prettig dat ik niet even snel de stad in kon, gemakkelijk een boodschapje regelde door patsboem die scooter pal voor de deur van een winkel of bibliotheek neer te zetten.

Met het beestenweer van de laatste tijd, storm en regen, denk ik wat heerlijk radio aan, kachel aan, lekker rijden en geen gedoe met de fietsenmaker.

Stiekem begint de wens te komen om voortaan altijd maar met de auto te gaan. Maar het zal niet gebeuren. Woensdag ga ik het kenteken op mijn naam zetten en zaterdag haal ik de scooter op, of zou deze gebracht worden? Hoe krijg ik anders die oude scooter op de plek van bestemming.
Ik heb nog geen idee wat de totale prijs zal worden. Het geld zal ik tijdig van de spaarrekening afhalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen