zondag, december 30, 2007

Sparen via Yapi Kredi bank

Binnenkort spaar ik weer bij de Yapi Kredi bank en is het goodbye DSB.
De rente voor direct opvraagbare spaarrekening is bij de Yapi Kredi 4,5% en bij de DSB 3,8%.
Wanneer je je geld bij DSB een maand vast zet ontvang je 4,5%.
Tot januari 2007 spaarde ik al geruime tijd bij de Yapi Kredi . Toen was de rente bij deze bank slechts 3% en de overstap naar DSB goed voor een rentewinst van 0,8% per jaar..

De overstap terug naar de Yapi Kredi betekent nu een rentewinst van 0,7%.

Het advies in het is dat het al de moeite loont om te veranderen als de rente 0,2% scheelt.
Hanneke van Veen van het vrekkenechtpaar, die de Sparen start pagina bijhoudt, deelt deze mening.

Met een grote zucht en het motto, consuminderen is hard werken, ik krijg het niet cadeau heb ik de hernieuwde aanvraag de deur uitgedaan. Ik hoop dat ik het oude rekeningnummer krijg. Jammer, het reclamemaken voor de Yapi Kredi bank schuift niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten