zondag, december 16, 2007

Vakantie in Turkije


De vakantie in Turkije gaat maandagavond van start. Morgenavond staat geheel in het teken van koffer pakken en het huis spic en span achter laten.

Even had ik gehoopt op leuk gezelschap, omdat R. een date van een paar weken ook geboekt had. Maar hij kreeg koudwatervrees en heeft zijn boeking ongedaan gemaakt.

Ik hoop dat ik bekenden van vorig jaar tegenkom. Dat zou leuk zijn.
De Rotterdamse bibliotheek heeft me geholpen aan acht boeken. Ik hoop lekker bij te lezen. Hoe dan ook, ik heb me daar nog nooit verveeld. Volgens de weersberichten is het de komende dagen tussen de 17 en 19 graden en zonnig.

9 opmerkingen:

  1. IIk wens je een hele fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 17 a 18 graden? Mag ik je koffers dragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk, geniet van die lekkere warmte en kom opgewarmd weer veilig terug naar Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nergens aan denken...

    groet. Marie B.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker even wat bijkleuren in de winterzon, groot gelijk om dat te gaan doen.
    Een fijne vakantie in Turkye en prettige feestdagen als je die gaat vieren.

    Groetjes Avelon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schuldenvrij levenwoensdag, 19 december, 2007

    Prettige vakantie, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen