woensdag, januari 16, 2008

De jaarlijkse appeltaarten zijn bijna klaar

De appeltaarten zijn gebakken vanwege mijn verjaardag, dat eigenlijk vandaag is, maar zo voelt het niet.
Vandaag heb ik wel wat bossen bloemen, veel e-mailtjes en telefoontjes ontvangen.
Samen met de mede-cursisten "Journalistiek schrijven" hadden we een uitnodiging om rond te kijken op de redactie van het "NRC".
Dit vond ik belangrijk genoeg om de viering van mijn verjaardag uit te stellen naar aanstaand weekend.

Mijn 45 collega's krijgen morgen zelfgebakken appeltaart. Het is dezelfde als vorig jaar. Twee bakplaten staan klaar om morgenochtend om 6 uur in de oven te worden afgebakken.
Kostprijs vorig jaar € 6,48 per bakplaat. Dit jaar is het meer, alleen al omdat de kostprijs van boter omhoog gegaan is en de goudreinetten nu van AH komen in plaats van de markt. De Lidl verkoopt momenteel geen goudreinetten.

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag. Wens je een mooi 2008 toe.

    Die appeltaarten zien er lekker uit!

    Citroenvlinder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er inderdaad heerlijk uit. En ondanks dat het vandaag niet voelt als je verjaardag, wil ik je toch van harte feliciteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Opnieuw Beginnen.

    Groet
    Ellen
    http://groups.msn.com/Consuminderen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je verjaardag.

    En die appeltaart ziet er heerlijk uit....

    hmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Zoveel felicitaties, nu pas voel ik me echt jarig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben een beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd! Ik was de afgelopen dagen van 7.15 - 23.00 uur van huis en had dus geen tijd om te bloggen! Heb je een recept voor de zo te zien verrukkelijke appeltaart?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Zuinigaan, dat waren behoorlijk lange dagen.
    Het recept vind je in de link van het bericht.

    BeantwoordenVerwijderen