zondag, januari 20, 2008

Supermarkten open op zondag

Vandaag, zondag, om twaalt uur ben ik naar Bas van der Heiden geweest, omdat het me zaterdag niet lukte. Druk dat het daar is op de zondag!!! Ik was stomverbaasd. Zoveel mensen, rijen voor de kassa's, druk in de gangpaden, bij het parkeren. Het leek wel een zaterdag, alhoewel ik ook op zaterdag liever niet shop, dan vind ik het ook te druk, ook dan gebruik ik mijn tijd liever voor andere dingen dan shoppen.

Een donker gekleurde man vertelde me dat hij vaker op zondag naar de supermarkt ging. vooral wanneer hij uitgebreid ging koken deed hij vooraf op zijn gemak boodschappen.

Bij de kassa rekende ik 65 euro af en ging snel huiswaarts. Ik heb geen bijzondere dingen gehaald, kaas, worst, beleg, broodjes, bouillonblokjes, doos "Merci", doosjes noten, zoutjes, koekjes, bekende dranken en wijn.

4 opmerkingen:

  1. Ik wist niet eens dat er supermarkten open waren op zondag. Wel handig soms! Al vind ik het toch wat sneu voor al die mensen die moeten werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja moet het met Positief eens zijn wist niet eens dat die open waren op zondag, heb een rondgekeken hier maar hier zijn ze dus gewoon dicht hoor.
    Jammer want persoonlijk vind ik dat heerlijk, net zoals in de USA gewoon lekker open 24uur dan kun je 'snachts naar de supermarkt als je zin hebt in een ijsje. Ik zou het niet erg vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Ja, ik hoorde van twee collega's dat zij af en toe boodschappen op zondag deden.
    Ik kan me niet voorstellen dat dit een leuke zondagsbesteding is. Ik ken er vele, maar shoppen is niet mijn topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uit welke eeuw komen jullie!!!

    BeantwoordenVerwijderen