vrijdag, februari 08, 2008

Een nutteloze vrije dag

Absoluut niets, maar dan ook niets gedaan vandaag.
Wat een heerlijke dag met de voorjaarszon. Al mijn plannen voor het verrichten van nuttige dingen zijn verdwenen door het heerlijke zonlicht, lezen, bellen en vanavond bij vrienden te eten.


Wat zou nu een domper kunnen zijn op deze dag? Tijdens het autorijden op de weg terug naar huis hoorde ik op de autoradio die standaard staat afgesteld op BNR nieuwsradio, dat Joran van der Sloot tijdens het verhoor in Rotterdam in het bijzijn van zijn advocaat een een steekhoudend argument had om onder een veroordeling uit te komen. Joran heeft de gesprekken gevoerd terwijl hij verkeerde onder de invloed van marihuana.


Wat word ik doodziek van het niet nemen van je verantwoordelijkheid.
Wat denk ik aan de verslaagde zoon van mijn broer, altijd leugens, je kunt er geen afspraak mee maken. Anderen zijn klusjes laten opknappen, manipuleren. Maar ook mijn broer, die na lange tijd hul gehad te hebben, om nee te leren zeggen, nu weer opnieuw constant ja zegt, ja, hoor hier heb je geld. Nee, het is niet erg dat mijn auto weer in de prak gereden is, koop ik weer een nieuwe.


Misschien moet mijn broer eerst uit de autoverzekering gegooid worden. Na hoeveel schade wordt iemand eigenlijk geroyeerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen