donderdag, maart 13, 2008

Ik ben kapot

Meestal vind ik altijd wel een onderwerp voor een consuminderend logje, maar vanavond ben ik uitgeput, gewoon kapot.

Vanaf afgelopen zondagavond ben ik iedere dag volledig bezig geweest, iedere avond een afspraak en dan ook nog een negen-urige werkdag, waarvoor ik elf uur onderweg ben.

Er is geen nacht geweest waarin ik de volledige zeven uur heb geslapen. Vanmiddag kreeg ik nog een verzoek of ik vanavond toch nog visite kon ontvangen. Mijn antwoord luidde: "Nee." "Echt niet, maar een half uur, even. Ik herhaalde "Nee."

Wanneer ik nu tegen elf uur vanavond nog eens nadenk over dit antwoord, denk ik: "Dit is toch wel het antwoord bij uitstek, om single te blijven." Alleen een ten voete uit zijnde single slaat een leuk verzoek af van een stuk die veertig kilometer wil komen rijden om alleen maar mij te zien.

Want o, o wat zie ik er toch aardig uit op de foto op de kleine datingsite

funny face

waar ik met hiaten lid van ben. Ik verleng mijn abonnement per maand, dan kost het niet zoveel. Maar soms vergeet ik dat ik nog moet verlengen en is mijn account geblokkeerd.

Het is opvallend dat ik de laatste tijd zoveel reacties krijg. Raar vind ik dat. Ik ben een mens van het gevoel, ik probeer vaak te voelen of iemand leuk is. Pas als ik een goed gevoel heb, dan denk ik ok. Natuurlijk is dit ook geen 100% succesformule, maar je moet toch wat.

Vriend R adviseerde me een tekst op te hangen in de woonkamer met mijn wens. Dat heb ik gedaan, ook al heeft dat me ook al in problemen gebracht. Een wens is ophangen is prima, maar niet iedereen hoeft mijn wensen te lezen. En ja, gaat de deurbel, dan moet eerst de tekst van de wand, want er kan iemand binnenkomen. In het begin vergat ik dat een paar keer. Nu ben ik er geroutineerd in.

In de meterkast hang ik een keer per jaar een verlanglijstje voor het nieuwe jaar. Daar komt toch nooit iemand.... Nou ja, de loodgieter dus. Hij begon ook al meteen over leeftijden schatten, tot ik hem stopte. Ik zei: "zo lang ik de factuur nog niet heb betaald, is het goed mijn leeftijd laag te schatten.". Hij lachtte, want inderdaad hij had mij heel charmant tien jaar jonger geschat.

2 opmerkingen:

  1. Dat wordt dus eventjes een beetje uitrusten! Ja jôh, je hebt soms van die weken, dat je van hot naar her vliegt...

    Nu ben ik trouwens wel benieuwd, naar de wens hoor, die je opgeschreven hebt en die eigenlijk niemand mag lezen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen