zondag, maart 16, 2008

Vijftien zakken tuinaarde gehaald en verwerkt

Bij Karwei de aanbieding vijf zakken tuinaarde van 40 liter per 5 zakken voor 5 euro. Ik kocht vijftien zakken, betaalde vijftien euro en vond het een perfecte deal.

Ik woon in een veengebied en de grond zakt altijd een beetje. Nu de zieke coniferen weggehaald zijn, het nieuwe hek er staat, was het nodig de tuinaarde aan te vullen

Vreemd genoeg zijn het vooral mijn beenspieren die hebben laten merken dat het in de auto laden van de zakken, het er uit halen, naar de tuin brengen, uitschudden in de tuin, aanharken van de grond een zware klus was

Toen ik op het parkeerterrein van Karwei stond en ik de sterke mannen zag met hun niet meewerkende vrouwen was ik best een beetje jaloers.
Toen ik de zakken uit de auto laadde en naar de tuin bracht vond ik mezelf ook zielig.
Nu de klus geklaard is, voel ik me perfect. Dat heb ik maar even geklaard en voor 15 euro.

Gelukkig werd ik getipt over de Karwei aanbieding Vorige week was deze aanbieding bij Gamma, maar dat heb ik gemist. Ik heb een nee - ja sticker op mijn brievenbus.

4 opmerkingen:

  1. Herken vooral die zin: Niet meewerkende vrouwen....

    En de Nederlandse vrouwen maar beweren dat ze zo geemancipeerd zijn.

    Lekker gevoel toch?; zelluf gedaan maar weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vind ik dus het nadeel, van zo'n sticker op je deur: je mist de leuke aanbiedingen...

    Goed gedaan hoor, je klusje, jij bent lekker weer klaar voor het nieuwe tuinseizoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Yep het ziet er weer goed uit en het kan weer een jaar mee.
    Vorige jaren haalde ik telkens een paar zakken per keer.

    Ik heb de achterbank ontdekt in mijn vierdeursauto. Op de achterbank en tussen de voor- en achterbank, dat laadt het makkelijkst en haal je ze het gemakkelijkst eruit.

    Toch jammer dat ik zo onafhankelijk overkom bij het mannelijk deel van de bevolking. Afschrikwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk koopje! Zo ziet je tuin er al snel uit als nieuw.

    BeantwoordenVerwijderen