zondag, april 27, 2008

120 Kilometer fietsten ze

De gasten die vandaag bij mij op bezoek zijn hebben op gewone fietsen 120 kilometer gefietst. Ze hadden gerekend op 90 kilometer, ook geen kleine afstand. Een uur later dan afgesproken arriveerden ze.

Gelukkig hebben ze goed weer en morgen fietsen ze weer zo'n stuk. Vanuit het zuiden van Nederland op weg naar het noorden voor familiebezoek.
Het weer is nog goed. Ik neem mijn petje voor ze af.

Wanneer ze dat wilden konden ze iets bestellen en hier eten. Dat wilden ze wel. De man wilde vooral Lasagna en net als ik was eten bestellen niet zijn sterkste punt. Hij bleef maar Lasagna herhalen en we konden het niet zo snel vinden in de restaurantlijst.

Op dit moment herinnerde ik me dat ik toevallig afgelopen vrijdagavond Lasagne had gekocht bij de Aldi. Die wilden ze wel.
De laatste jaren koop ik zelden iets kant en klaar en uitgerekende deze week kocht ik die Lasagne.

Omdat ik respect heb voor mensen die zover fietsen, en die veel te veel hebben omgereden, aardig zijn, bereken ik geen euro extra voor deze maaltijd. Ik ben blij dat ze het naar hun zin hebben.

Update: Tip 16 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen