woensdag, april 09, 2008

De eerste "vrienden" zijn weer gearriveerd

De eerste gast van de Vrienden op de Fiets arriveerde vanavond.
Hiermee is het zomerseizoen weer geopend voor alle gasten die ongetwijfeld dit jaar langs zullen komen voor de logeer-vriendenprijs van 17 euro per nacht.

Mijn huis zal glanzen en vele eieren zal ik koken, vele sinaasappelen zal ik uit persen en vaak zal de kaas voor op brood van de Jumbo, van de Aldi of van Bas van der Heiden de tafel opleuken.

Een Engelsman met zoon heeft al gereserveerd en schriftelijk bevestigd, Vanavond heb ik mensen uit Venlo te gast. Het wordt weer spannend en afwisselend.

1 opmerking:

  1. Het lijkt me leuk om op die manier betalende gasten te ontvangen. Zo komen er nog eens allerlei gasten over de vloer. We wonen langs de route van het Pieterpad. Ik heb nu 1 slaapkamer met 1 slaapplaats, dat is wat weinig. Als jongste dochter ook het huis uit is, is het zeker een overweging waard om ook mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen