donderdag, april 17, 2008

Einde van de maand

Deze maand heb ik veel geld uitgegeven en zoals gewoonlijk is het voornamelijk onderhoud.
Onderhoud van de luxaflex, twee donkere keukenstoelen van de Gamma die in de aanbieding waren en die de twee klapstoelen op de gastenkamer vervangen.

Ik verwacht nog een bedrag van 160 euro, maar dat heb ik nog niet ontvangen. 

Met al die uitgaven komt de bodem in zicht. Toch besloot ik gisteren om kleding te kopen. Al maanden heb ik niets gekocht en een extra colbertje met pantalon is handig.
Voorafgaande aan deze koopbeslissing had ik de kasten met kleding nagekeken.

Op de fiets toog ik naar C&A en tikte twee afgeprijsde colbertjes op de kop, een rode en een donkerblauwe. Daar kocht ik nog een witte broek bij. Een luttel bedrag van bijna 70 euro pinde ik, terwijl ik bedacht, als dat maar goed gaat, ik kom vast iets in de min.
Thuis logde ik in op mijn privé rekening bij de Postbank en zag tot mijn grote vreugde wat extra geld bijgeschreven staan. Mijn saldo bedraagt nu iets meer dan 3 euro in de plus. Mazzel dus. Met nog 30 euro in de knip haal ik de laatste 7 dagen nog wel.

Ik hoop op snelle betaling van de 160 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten