vrijdag, april 18, 2008

Goed gekleed naar twee bijeenkomsten

Een borrel/lezing gisteren en een receptie vandaag.
Gisteren een borrel en bijeenkomst waar een lezing gegeven werd over de toekomst van de haven.

Vandaag een receptie vanwege het afscheid van een hotemetoot bij het bedrijf waar ik mijn reguliere inkomen verdien.

Op beide bijeenkomsten wilde ik graag goed voor de dag komen en dat lukte dankzij de afgeprijsde colbert die ik woensdag kocht bij C&A. Een bijpassende pantalon en topje had ik nog en de schoenen die ik een poosje terug kocht pasten er weer prima bij.
De aankopen die ik gisteren deed hebben hun nut bewezen.

Beide borrels waren prima en zo tegen etenstijd heb ik altijd behoefte in de snacks. Dronk ik donderdag frisdrank, vandaag heb ik vier glazen rode wijn binnen twee uur gedronken. Een beetje veel, maar het was gezellig met de collega's. Mogelijk dat ik nu als dronkelap bekend sta. En nee ik was niet met de auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen