zondag, april 13, 2008

Nederland consumindert op vervoer

De top drie van meest gezochte voorwerpen op Speurders is de motorscooter, zo hoorde ik in het BNR programma "De Nationale Autoshow"van 10 april (start na 2,34 minuten).

Er is vraag naar voordeliger transportmiddelen, om de brandstofprijzen, kredietcrises, de filedruk en parkeerproblemen.

Nieuw is een driewielige motorscooter van Piaggio, die kennelijk stabieler op de weg ligt en dat deze video laat zien. Graag zou ik nog een video zien met een motorscooter op een natte herfstig bosweg. Zo'n weg met flink wat natte herfstbladeren en modder in de bocht van een weg. Of met windstoten tot 90 m bovenop de Brienenoordbrug.

Maakt niet uit, ik ben verslingerd aan scooterrijden en ik kan me voorstellen dat meer mensen dat zijn. Toen ik net een scooter kocht overwoog ik ook mijn auto te verkopen en over te gaan op Greenwheels.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen