dinsdag, april 29, 2008

Probleem met DSB internetbankieren

Afgelopen vrijdagmiddag maakte ik twee bedragen over van de Postbankrekening naar de DSB internetbankieren rekening.
Vandaag is dat geld nog niet gearriveerd.

De Postbank vertelde me dat het geld goed is overgemaakt en kwam met de bekende conclusie dat het misschien aan Interpay lag.
De klantvriendelijke dame van de DSB vertelde me dat vandaag problemen zijn met internetbankieren en ook intern kon men niet zien of het geld al gearriveerd is.

Ik probeer altijd te zorgen voor een redelijke buffer voor eventuele betalingen, maar dit duurt nu wel erg lang. Bovendien wordt die buffer kleiner en kleiner.

De Postbankrekening houd ik aan voor mijn prive uitgaven en bovendien kan ik gebruik maken van Ideal. Het inloggen bij Mijn Postbank is bovendien supersimpel. Het krijgen van een TAN code gaat via de mobiele telefoon. Bij internetverkopen wordt direct bijgeschreven, dus je hoeft klanten niet te laten wachten.
Je krijgt geen rente op de lopende rekening en dat krijg ik wel bij DSB.

Update 29-4-08 een uur later: Het geld staat op de rekening:
Op 28 april zijn de bedragen bijgeschreven.

2 opmerkingen:

  1. Schuldenvrij levendinsdag, 29 april, 2008

    Volgens mij wilde ze gewoon wat extra rente trekken en daarom dat je het bedrag nog niet zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben sinds kort ook bij de DSB bank en vind ze idd erg traag met het bijschrijven van bedragen...
    Mja, zal ook wel wennen .....:s

    BeantwoordenVerwijderen