maandag, april 07, 2008

Speciale actie bij Jumbo

Jumbo heeft een leuke actie waarbij je vijftien goedkopere producten bij de concurrent in een keer op een kassabon moet kopen.
Vervolgens koop je dezelfde dag vijftien producten bij Jumbo op een kassabon.

Je levert beide kassabonnen bij Jumbo in en je toont je identiteitsbewijs.

Je krijgt een tegoedbon voor 1000 euro aan boodschappen gratis.

Toen ik deze actie zag, dacht ik dat is alleen voor mensen weggelegd, die hun boodschappenprijslijst goed op orde hebben en over veel vrije tijd beschikken. Niet voor mij dus.

Vanavond zag ik in Kassa 2 dat het gelukt was. De stichting Aap kreeg 1000 euro aan boodschappen gratis. De goedkoopste boodschappen waren bij Dirk van den Broek gekocht. Kassa had zelfs 18 goedkopere boodschappen gevonden.

Deze zaken zijn toch leuk op een dag dat het consumentenvertrouwen in Nederland het snelste van alle EU landen gezakt is tot 17 punten lager dan in juni 2007.

Koopjesjager heeft ook 1000 euro gewonnen, nadat ze haar boodschappen deed bij Boni supermarkt.

3 opmerkingen:

  1. Zo dat zou mooi zijn €1000,00 voor boodschappen doen, maar of dit vaak zal lukken, is de vraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan met enige trots melden dat wij vandaag de brief van Jumbo ontvangen hebben, mét felicitaties, we hebben gewonnen!! yes, yes, yes, het is me gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Koopjesjager, ga je er nog een logje aan wijden op je weblog?
    Ik ben benieuwd met welke artikelen en bij welke winkel je dit geregeld hebt.
    De actie is inmiddels afgelopen. Wanneer heb je dit gedaan??
    Vertel, vertel.
    Gefeliciteerd natuurlijk. Beetje jaloers ben ik wel 1000 euro verdiend. Goed zeg

    BeantwoordenVerwijderen