vrijdag, april 11, 2008

Weblog weer helemaal nieuw

Bijna 100.000 bezoekers en nu een nieuwe look.

In mei 2005 begon ik bij web-log.nl
Eind 2005 startte ik bij blogspot. Lief en leed deelde ik in deze jaren, persoonlijke zaken en geldzaken.

De links werkten niet meer op het roze blog. Ik heb hem nu blauw gemaakt. Tot mijn verrassing werkt de nieuwe blog heel anders, meer mogelijkheden, ook eenvoudiger. Je hoeft minder van HTML te kennen. Enquetes, diavoorstellingen zijn mogelijk.
Het enige minpuntje is dat de foto's in de oudere logjes niet meer rechts maar bovenaan de log staan.

6 opmerkingen:

  1. Ik vond roze al nooit zo heel erg bij je passen, dit is mooi. Voor die archieven kun je bij instellingen op indelingen klikken, daar kun je pagina elementen toevoegen en verwijderen, ook bij een standaardopmaak. (bij je dashboard tabblad indeling)
    Verder kun je de plaatjes op verschillende manieren neerzetten, maar je kunt ze ook gewoon slepen in het opmaakvenster, naar de hoogte waar jij ze hebben wilt. Anders moet je toch in de html duiken en dan knippen en plakken.
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het wel met Caro eens, deze blauwe leest veel fijner!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @bedankt voor de opmerkingen. De roze snoepkleur was ik al heel lang zat. Maar ik wil(de) niet teveel tijd in de opmaak steken. In de roze opmaak was al veel tijd gestoken.
    Een heel wit weblog wilde ik het liefrste. Dat lukte niet snel genoeg.
    Heb ik uit dezelfde serie gekozen voor een rustiger achtergrond.


    @Caro, bedantk voor de tip, toch denk ik niet dat ik alle logjes met foto's opnieuw ga bewerken.

    Weet je waarom het zoekvenstertje linksboven soms wel en soms niet is verdwenen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden! inderdaad veel rustiger lezen..

    BeantwoordenVerwijderen