donderdag, mei 15, 2008

De workshop was vandaag een succes.

De workshop die ik samen met een klein team organiseerde voor een groep van 120 mensen en waarin de overbekende begrippen Klantgerichtheid, samenwerking, communicatie en pro-actief aan de orde kwamen is vandaag gehouden.

Het organiseren van deze workshop was binnen het minder uitdagende werk dat ik nu doe, fantastisch. Ik communiceerde met het team, alle afspraken e-mails liepen via mij. De knelpunten binnen de organisatie zijn vooraf besproken en gedurende de dag op een geinige manier benaderd. Het is een geweldige dag geworden.

Het flesje wijn dat ik aan het einde van de dag van de directeur ontving, heb ik verdiend. Jammer dat het voorbij is.

2 opmerkingen:

  1. Super lijkt me dat! Zo heb je nog eens voldoening van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Zuinig aan, kon ik altijd maar mijn creativiteit in mijn werk kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen