dinsdag, mei 20, 2008

Help, volle agenda!

Waarom komen alle dingen tegelijk?
Dit is echt een vraag die geen mens kan beantwoorden natuurlijk. Maar neem nu deze week:

Twee sollicitaties, waarvan vandaag de eerste was.
Vanavond een door mijn zeilmaat bijzonder sterk aanbevolen bijeenkomst van een politieke partij bij ons in de buurt. Ik ben nauwelijks politiek geinteresseerd. Toch gegaan.
Morgenavond een bekende slaap gast en ook een theateravond over het boek "knielen op een bed violen". Ik heb het niet uitgekozen, maar ik ga toch mee.

Donderdag nog een sollicitatie en de bruiloft.

Vrijdagavond iemand interviewen en ik hoop dat ik het beter doe dan Knevel & van den Brink. Doe mij maar Pauw en Witteman. Het is zo rommelig bij Knevel & van den Brink, weinig scherpzinnig, hoezo humor?

Komende zaterdag met een vriend, een Britse vader met zoon te gast en een verjaardag.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen