woensdag, mei 28, 2008

Stoeltje gescoord op Marktplaats

Voor de gastenkamer zocht ik een niet te grote en toch gemakkelijk zittende stoel.
Regelmatig surfte ik over advertentiezoeker.nl op zoek naar de ideale stoel. Net zoals de prins op het witte paard niet gemakkelijk te vinden is, duurde het even.

Ik ging naar de verkopende partij en vond deze prachtige stoel voor slechts 22,50 euro. De verkoper hielp me de stoel in de auto te zetten en ik toog huiswaarts.

Thuis gekomen bleek dat de ideale stoel groter dan gedacht. De trapleuning zou er af moeten om hem boven te krijgen. Op de gastenkamer zou ik van alles moeten omzetten, inclusief de tv kabelaansluiting. Veel werk.

Vandaag, op mijn vrije woensdag, verwachtte ik al vroeg een wandelmaatje en verplaatste ik hem even naar de woonkamer.

Toen viel me iets op. Die zwarte oude leren stoel in de woonkamer. Dat ding heeft ooit eens op Marktplaats gestaan, niemand wilde hem hebben, zelfs niet gratis.
Zwarte stoel, donker ding, gezellig is die goed zittende gele stoel.

Nu staat de oude leren stoel op de vuilstort en deze stoel in mijn woonkamer. Nog niet eerder heeft een tweedehands artikel in mijn woonkamer gestaan. Ik heb weer een grens overschreden.

Hoe kom ik nu aan een acceptabele gemakkelijke stoel voor de gastenkamer?

3 opmerkingen:

  1. Wellicht kun je bij IKEA kijken, daar hebben ze stoelen in allerlei kleuren en maten voor een leuk prijsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schuldenvrij levenwoensdag, 28 mei, 2008

    Leuk stoeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Spaarvarkentje, wie weet, ik zal eens gaan kijken.

    @schuldenvrij, bedankt voor het compliment.
    Vanavond heb ik twee keer geprobeerd te reageren op jouw log over de spaarrekening van 5%. Goed gevonden informatie.

    Ik struikelde over de code. Niets aan te doen, vandaar mijn reactie hier. Ik hoop dat je het leest.

    BeantwoordenVerwijderen